פיקוח וניהול פרויקטים

בנייה היא פרויקט משמעותי ויקר ערך, שמושקעים בו תקציבים וגם ציפיות ורגשות. הצלחת התהליך היא חשובה ביותר, כמו גם תחושת הביטחון לאורך הבנייה. תקופת השיפוץ או הבינוי עלולה להיות תקופה רגישה עבור בעלי הנכס, ויכולים לצוף בה שאלות, לבטים ודעות שונות. מכל הסיבות הללו, חשוב שתהליך הבנייה יהיה מנוהל במקצוענות על ידי גורם המחזיק בידע מקצועי, מיומן בהליכי בנייה, בעל יכולות בניהול צוות וגם שירותי ותקשורתי כלפי הלקוחות.

פיקוח וניהול נכון של הפרויקט, ימנע ליקויי בנייה מראש ובכך יחסוך עבודות תיקונים ויצמצם תקלות שמתגלות בשלב בדק הבית. עבודה קפדנית של פיקוח וניהול, תבטיח בנייה איכותית בסטנדרטים גבוהים, עמידה בהוראות היצרנים של החומרים, שמירה על תהליך כרונולוגי נכון והשלמת השלבים על פי הסדר.

עבודה קפדנית תחת ניהול ופיקוח מקצועיים, תמיד תהיה חסכונית יותר בזמן, במשאבי בנייה ובעלויות.

מלבד מניעת טעויות, ניהול נכון של הפרויקט גם יבטיח פתרונות נכונים לכל צורך שמתעורר בשטח. בנוסף, ניהול פרויקט איכותי, יקפיד להתקשר רק עם ספקים אמינים בכל הקשור לציוד, אביזרים ומוצרי הבנייה והתשתיות בנכס.

פונקציית הניהול והפיקוח היא גם זו שאחראית על התקשורת עם בעלי הנכס תוך כדי הבנייה. כאשר יש באתר הבנייה כתובת קבועה וקשובה לפנות אליה, נשמרת גמישות תוך כדי התהליך ואפשר להטמיע שינויים בתכנית, במידת הצורך.

ניהול הפרויקט והפיקוח עליו, הוא המבטיח עמידה בזמנים, שמירה על מסגרת התקציב, היצמדות לתכנית האדריכלית והעיצובית, צמצום ההפרעה לסביבה ולשכנים, טיפול נכון בחוקי הפסולת ובבטיחות.

חשוב שפרויקט הבנייה יהיה מנוהל ברמה היומיומית, כולל נוכחות מנהל במקום, אשר מכיר היטב ואישית את הפרויקט, את התכניות, את הסביבה ואת הלקוחות. בנוסף, חשוב שמאחורי המנהל תעמוד חברה מנוסה, המחזיקה בקשרים המסחריים ובידע תומך, על מנת לתת את המענה הטוב ביותר לכל סוגייה.

תפקיד הניהול והפיקוח הוא מרכזי ובעל השפעה מכרעת, מיום פתיחת הפרויקט ועד סיומו ומסירת המפתח.

Archibuilders מקפידה על שירותי פיקוח וניהול פרויקטים מהמקצועיים והקפדניים ביותר בענף הבנייה.